Nowy użytkownik
Statystyki Główne
Siła - określa to, jak duże rany zadamy przeciwnikowi, i jak głęboko sięgające. Im większa siła, tym bardziej poszkodowany po ataku będzie przeciwnik.
Szybkość - określa naszą szybkość poruszania się, zdolność do uników, a także to, jak szybko zadajemy ciosy. Także w małym stopniu wpływa na to, z jaką szybkością składamy pieczęcie.
Wytrzymałość - określa naszą odporność na obrażenia, jakie zada nam przeciwnik. Shinobi z małą wytrzymałością zginie, bądź straci przytomność po otrzymaniu mniejszych obrażeń niż shinobi z wysoką wytrzymałością.
Zmysły - Jak sama nazwa wskazuje, uwarunkowuje to, jak sprawne są nasze zmysły. Shinobi z większą ilością punktów wydaną w tę statystykę, będzie na przykład lepiej słyszał wroga skradającego się w pobliżu, lub choćby widział na dalsze odległości.
Statystyki Poboczne:
To statystyki, które wymagane są do nauczenia się niektórych jutsu. Przykładowo, do opanowania techniki "Rasenshuriken" wymagana jest odpowiednia ilość zainwestowanych punktów w Kontrolę Chakry oraz Manipulację Chakrą.
Kontrola Chakry - Określa to, jak dobrze, i w jakim tempie potrafimy kumulować chakrę, oraz rozprowadzać ją po ciele. Im większa statystyka, tym lepiej radzimy sobie z nauką nowych jutsu.
Manipulacja Kształtem - Statystyka ta określa to, jak dobrze radzimy sobie z manipulacją Naturą Chakry. Im więcej punktów zainwestowanych w tą statystykę, tym szybciej radzimy sobie z opanowywaniem jutsu żywiołowych.
***
Klasyfikacja statystyk:
1-20 - Słaby
21-50 - Przeciętny
51-75 - Wyróżniający się
76-100 - Uzdolniony
101-130 - Potężny
130-150 - Legendarny
Każdy Shinobi/Kunoichi posiada na początku 2 statystyki GŁÓWNE na poziomie "Słaby" (5 punktów), oraz 2 na poziomie "Przeciętny" (25 punktów)
Klasyfikacja statystyk pobocznych - Każdy shinobi zaczyna z 10 punktami w obu pobocznych statystykach.
Punkty Statystyk możemy otrzymywać za:
- Awans na wyższą rangę (+20 do główynch) (+10 do pobocznych)
- Trening (max + 3 do głównych) (max +1 do pobocznych)
- Zwycięstwo w walce treningowej (max + 4 do głównych) (max +2 do pobocznych)
- Zwycięstwo w walce fabularnej (max +8 do głównych) (max + 3 do pobocznych)
- Bonus za pokonanie rywala z wyższą rangą (+ 2 do głównych) (+ 1 do pobocznych)
Offline